onsdag 12. januar 2011

Mi karriere

Hei!

Eg heiter Sindre. Eg er elektrikar. Eg likar å være elektrikar. Eg likar ikkje å være elektrikar bedre enn at eg byrja på skule på nytt for å bli ein meir avansert elektrikar. Det er gøy på skule. Dei eg går i klasse med er kjekke. Skulen er litt tidleg, men det går bra. Eg må stå opp klokka 06 for å ta bussen klokka 0630 til Ålesund. Eg bur i Volda. Her er det fint.

Eg byrja på grunnkurs elektro i Ørsta i 2005 etter å ha gått på allmenn i tre år og folkehøgskule i to år. Dett gjorde at eg var ein del eldre enn dei andre i klassa. Etter grunnkurs byrja eg å jobbe på Ormen Lange på Aukra medan eg gjekk VK1 Elektro i Ørsta som privatist.

Etter endt skule der byrja eg som lærling i Aasebø & Ulvestad Installasjon A/S i Volda. Der tok eg fagbrev og jobba vidare som montør i seks månader før eg byrja på Høgskulen i Ålesund på Elektroingeniør. Dette fann eg fort ut ikkje var noko for meg så eg slutta her og hoppa over på Fagskulen i Ålesund på Elkraft. Dette er det eg går no og skal avlutte sommaren 2012.

Eg heiter Sindre og eg likar å blogge!

6 kommentarer:

  1. Så syyyyyykt fint de bilde der!
    Digger bloggen din Sindremann :):):):):):)

    SvarSlett
  2. Du kan no ikkje legge ut DET knall bra innlegget, og so ikkje legge ut meir :)

    SvarSlett
  3. He du blitt skremt frå bloggverden etter at ho Voe gav sej?

    SvarSlett