mandag 21. februar 2011

Jeg slutter!

Jeg vil først takke alle dere som har fulgt bloggen min, takke alle som har gitt meg positive kommentarer på mail, i kommentarfeltet og på gata.. Hadde det ikke vært for dere, hadde sindre.svellingen.no aldri vært og jeg hadde ikke fått så mange fine erfaringer. Dere er best!♥

Bloggen har gitt meg utrolig mye bra. Jeg har fått oppleve masse morsomt, møte mange fine personer, lært utrolig mye om meg selv og hvordan jeg vil oppføre meg mot andre, lært å se ting fra flere sider og mange andre positive ting. Men bloggen har også båret med seg mye negativt som har vært vanskelig for meg å takle. I begynnelsen av bloggingen var alt bare gøy, jeg fikk bare positive kommentarer, fikk flere og flere lesere og følte at alt bare var moro. Men etter siste innlegg endret det seg. Noen mener tydeligvis at "dersom man blogger om dagens outfit så må man tåle hva som helst". Hallo, jeg er jo bare en helt vanlig gutt som blir lei meg når folk snakker stygt om meg! Kan man ikke bare la være å si noe hvis man ikke liker hvordan jeg er eller ser ut, ikke liker hvordan jeg blogger eller mener at jeg er lame? Da er det vel bare å slutte å gå inn på bloggen?

Jeg har heller ingen overnaturlige evner som gjør at jeg rekker å gå på skole, gjøre lekser, svare på alle kommentarer og mail, blogge ett innlegg i måneden, lage sminkevideoer samtidig som jeg skal ha tid til å være med venner, danse og gjøre andre ting alle ungdommer gjør.

Å være en så god blogger som meg bærer med seg mange goder. Men det bærer også med seg en stor og tung sekk med negative ting, som akkurat nå er altfor tung for meg å bære. Jeg har blitt sliten, rett og slett!

Jeg har derfor bestemt meg for å slutte med bloggen min. Kan hende jeg kommer tilbake en dag, men sånn ting er nå er det litt for mye for meg.

Kos och kram
Bloggemannen Sindre <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar